Tuesday, January 25, 2011

I am thankful ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .. ( I am thankful ....)"

--> ညအိပ္တုိင္း ေဟာက္တတ္တဲ့ ကၽြန္မေဘးနားကေယာက်္ားကို ေက်းဇူးတင္တယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ သူဟာ ( တျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ မဟုတ္ပဲ) ကၽြန္မေဘးနားမွာ ရွိေနခဲ့တာမို႔လို႔ေပါ့ ...

--> ပန္းကန္ေတြေဆးရတာကို အၿမဲ ျငီးျငဴတတ္တဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္သမီးကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ သူကေလး အိမ္မွာရွိေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ေပါ့ ...

--> ကၽြန္မ ေပးေနရတဲ့ အခြန္ေတြအတြက္ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ကၽြန္မ အလုပ္လက္မဲ့ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ေၾကာင့္ေလ ..

--> ပါတီၿပီးသြားတုိင္း ရွင္းလင္းေရးလုပ္ေနရတာကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း၊ အေပါင္းအသင္းေတြ ကၽြန္မ အနားမွာ ရွိခဲ့ၿပီး သူတို႔နဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရာ အခ်ိန္ကေလးေတြကို ပိုင္ဆုိင္ခဲ့ရလို႔ပါ ..

--> နည္းနည္းက်ပ္သလိုျဖစ္လာတဲ့ အ၀တ္အစားေတြကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ အဲ့ဒါ ကၽြန္မဟာ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ေနထုိင္ စားေသာက္ေနရတယ္ဆိုတာ သက္ေသျပလို႔ေလ ..

--> အၿမဲ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေနရတဲ့ ၾကမ္းျပင္နဲ႔ ျပဴတင္းေပါက္ေတြကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ေနေနရတဲ့ ဒီ ခ်စ္စရာ အိမ္ကေလးကို ကၽြန္မ ပိုင္ဆုိင္ထားလို႔ေပါ့ ..

--> ဘယ္ေတာ့မွ ေနရာမရွိတဲ့ Car Parking Lot ကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ အဲ့ဒါ ကၽြန္မကို လမ္းေလွ်ာက္ ျဖစ္ေအာင္က်င့္ေပးၿပီး Public Transportation ရဲ႕ အဆင္ေျပမႈကို ပိုသိသာလာေစလို႔ပါ ..

--> အိမ္နီးနားခ်င္းေတြရဲ႕ ဆူညံသံေတြကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ အသံေတြကို ခံစားနုိင္တဲ့ အၾကားအာရံု တစ္ခု ရွိေနလို႔ေလ ..

--> ေန႔တုိင္းေလွ်ာ္ၿပီး မီးပူတိုက္ေနရတဲ့ အ၀တ္အစားေတြကို ေက်းဇူးတင္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မမွာ ၀တ္စရာေတြ အမ်ားႀကီး ပိုင္ဆုိင္ထားပါလားလို႔ သိရလုိ႔ပါ ..

--> ေန႔တစ္ေန႔ရဲ႕ အဆံုးမွာ ခံစားရတဲ့ စိတ္ပင္ပန္းမႈေတြနဲ႔ ကိုယ္လက္နာက်င္ကိုက္ခဲတတ္တဲ့ ေ၀ဒနာေတြကို ကၽြန္မ ေက်းဇူးတင္တယ္။ ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္ ႀကိဳးႀကိဳးစားစား အလုပ္လုပ္ခဲ့တယ္ဆိုတာ အဲ့ဒါေတြက သက္ေသျပလို႔ပါ။

--> မနက္ေစာေစာ ထထျမည္တဲ့ ႏႈိးစက္ကေလးကို ေက်းဇူးတင္တယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္မ အသက္ရွင္လ်က္ ျပန္ႏိုးထလာလို႔ေလ။

--> ေနာက္ဆံုး .. ကၽြန္မဆီမွာ  e.mail ေတြ လက္ခံရရွိတာကို ေက်းဇူးတင္တယ္။ ကၽြန္မကို တခုတ္တရ သတိရတတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အမ်ားႀကီးရွိေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ပါ။

 
 
 
Translated by Cinderella
Ref : "I am thankful"

No comments:

Post a Comment