Tuesday, January 25, 2011

ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ ့အဓိပါယ္

"ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕ အဓိပၸါယ္"


တခါက လန္ဒန္ကကုမၸဏီႀကီးတစ္ခုမွာ အသစ္ေျပာင္းေရႊ႕လာတဲ့ Marketing Director တစ္ေယာက္ကို ႀကိဳဆိုပြဲ က်င္းပၾကတယ္။ အဲ့ဒီပြဲမွာ ခင္မင္ရင္းႏွီးမႈကို တည္ေဆာက္တဲ့အေနနဲ႔  သူ႕ဇနီးကို အားလုံးက "ရွင့္ကို သူ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ထားရဲ႕လား၊ သူ႕ေၾကာင့္ တကယ္ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့လား" လို႔  ၀ိုင္းေမးၾကတယ္ ။

အဲ့ဒီလို သူ႕ဇနီးကို ေမးတာကို ၾကားသြားတဲ့ ခင္ပြန္းသည္က သူမအနားမွာမရွိေပမဲ့ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွာပဲမို႔ သူ႕ဇနီး ဘယ္လို အေျဖေပးမယ္ဆိုတာကို အေသအခ်ာသိေနတဲ့ ပံုနဲ႔ ခပ္ေအးေအးပဲရွိေနတယ္ ။

"ဟင့္အင္း .. သူ ကၽြန္မကို ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္မထားႏိုင္ခဲ့ပါဘူ
း ၊ ကၽြန္မေပ်ာ္ရႊင္ေနတာလဲ သူ႕ေၾကာင့္မဟုတ္ပါဘူး" ။

ရုတ္တရက္ ဇနီးရဲ႕ အဲ့ဒီအေျဖကို ၾကားလိုက္ရတဲ့ ခင္ပြန္းဟာ အ့ံၾသတုန္လႈပ္ၿပီး ၾကက္ေသေသသြားသလို ပတ္၀န္းက်င္တခုလံုးလဲ ေမွ်ာ္လင့္မထားတဲ့ အေျဖအတြက္ ျငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္သြားၾကတယ္ ။

ေနာက္ေတာ့ သူ႕ဇနီးက ..

" .......ဒီလိုပါ .. ကၽြန္မေပ်ာ္ရႊင္ေနတာ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ေၾကာင့္ပါပဲ ။ အေျခအေနတုိင္းနဲ႔ ေနရသမွ်အခုိက္အတန္႔တုိင္းမွာ ႀကံဳလာသမွ်ကို ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရႊင္တတ္ဖို႔ ႀကိဳးစားေလ့က်င့္ထားတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ တကယ္လို႔မ်ား တျခားအရာ၊ တျခားသူေတြေပၚမွာ မွီခုိေနခဲ့တယ္ဆုိရင္ အဲ့ဒီအရာ၊ အဲ့ဒီသူေတြ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့အခါ ကၽြန္မရဲ႕အေပ်ာ္ေတြလဲ ေပ်ာက္ဆံုးပ်က္စီးကုန္မွာေပါ့ ။ ကၽြန္မ ဘ၀တေလွ်ာက္လံုးမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေန တတ္ဖို႔ကိုပဲ ဆံုးျဖတ္ ေရြးခ်ယ္ၿပီး က်န္တဲ့အျဖစ္အပ်က္ေတြကိုေတာ့ အေတြ႕အႀကံဳတစ္ခုအျဖစ္၊ အေျခအေနတစ္ခုအျဖစ္ ေတြးၾကည့္ၿပီး အဲ့ဒါနဲ႔ လုိက္ေလ်ာညီေထြမႈရွိေအာင္ က်င့္သံုးေနထုိင္ပါတယ္ ။

.........ကၽြန္မကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစဖို႔ဆုိတာ ကၽြန္မ ခင္ပြန္းရဲ႕ တာ၀န္မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႕မွာလဲ သူ႕အေျခအေန၊ သူ႕အျဖစ္အပ်က္ေတြနဲ႔သူ ။ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြဟာ အဲ့ဒီအရာေတြနဲ႔  ဘာမွ မပတ္သက္ဘူး။ ေျပာင္းလဲေနတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြကို  ေျပာင္းလဲမႈေတြအတုိင္း (ဒါမွမဟုတ္) ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို အတူတူလက္တြဲရင္ဆုိင္ႏုိင္ေစတဲ့ အေျခအေနတစ္ခု အျဖစ္ လက္ခံထားတယ္ ။

......... ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆုိတာ ဘ၀ကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္ရင္း ေနတတ္ရမဲ့ စိတ္သေဘာထားပါ။ ကုိယ့္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈဟာ ကုိယ့္ဆီမွာပဲ ရွိပါတယ္ ။ တျခားသူ၊ တျခားအရာေတြေပၚမွာ မမီွခုိပါဘူး" လို႔ ျပန္ေျပာခဲ့ပါတယ္ ။

*Being happy is an attitude about life and each one of us must decide! Being happy depends on you.*


ကဲ .. ဒါေလးကို ဖတ္မိၾကတ့ဲ စာဖတ္သူအေပါင္းလဲ အမွီအခုိကင္းတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို မိမိစိတ္မွာပဲ ရွာေဖြေတြ႕ရွိႏုိင္ပါေစလို႔ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ။



by Cinderella
Ref: "Are you happy?"/ 1 of the incoming mails.



No comments:

Post a Comment