Tuesday, January 25, 2011

က်ေနာ္ဆရာနဲ ့ျပဳိင္မျငင္းခ်င္ဘူး

ဟာသေလး
 
တစ္ကိုယ္လံုး ဘာမွ၀တ္မထားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္ တက္ခ္စ္ီတားတယ္..ကားသမားက

၇ပ္ေပးလိုူက္တယ္..အမ်ိဳးသမီးက ကားေပၚတက္ထိုင္တယ္..ကားသမားက ကားကို ေ၇ွ႕ကို

ၾကည့္မေမာင္းဘဲ အဲဒီမိန္းမက္ုိပဲ ဟိုၾကည့္ဒီၾကည့္နဲ့

ၾကည့္ျပီးေမာင္းေနတယ္..ၾကာေတာ့ အမ်ိဳး သမီးကေမးတယ္..

`၇ွင္ ဘာလို့ ကၽြန္မကိုပဲ ၾကည့္ေန၇တာလဲ..၇ွင္ကႏွာဗူးပဲ..´

ကားသမားက ျပန္ေျပာတယ္..

`ကၽြန္ေတာ္ႏွာဗူး မဟုတ္ပါဘူး..ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနတာက ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ့္ကားေပၚက ဆငး္၇င္

ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္အိတ္ထဲကေန တက္ခ္စီခ ေပးမလဲလို့ၾကည့္ေနတာပါ..´ ဟာသေလး ဖတ္ပါအံုးေနာ္
 
ကၽြန္ေတာ္ ဆ၇ာနဲ့ ျပိဳင္မျငင္းခ်င္ပါဘူး´
 
ေက်ာင္းတြင္ ဆ၇ာက ကေလးတေယာက္ကိုေမးသည္..

`ကမၻာၾကီးက ဘယ္လိုပံု၇ွိသလဲကြ´

ကေလးက မဆိုင္းမတြ ေျဖသည္..

`လံုးတယ္ ဆ၇ာ´

´ကမၻာၾကီးလံုးေၾကာင္း ဘယ္လို သက္ေသျပနိင္သလဲ´

ကေလးက ခဏတိတ္သြားျပီး ျပန္ေျဖသည္..

`ဆ၇ာျပားတယ္ ထင္၇င္လဲ ထားလိုက္ပါေတာ့ ဆ၇ာ..ကၽြန္ေတာ္ ဆ၇ာနဲ့ ျပိဳင္မျငင္းခ်င္ပါဘူး´
 
 

No comments:

Post a Comment