Saturday, February 19, 2011

ဒီေန ့ေခာတ္ရဲ ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြ

"ခုေခတ္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလးေတြ ဘာေတြမွန္းကိုမသိပါဘူး" လို႔ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ပံုစံနဲ႔ ေျပာတတ္တဲ့ စကားေတြ ၾကားရတာ ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္မွန္းေတာင္ ကၽြန္မ မသိေတာ့ဘူး။

ဟုိတစ္ပတ္က ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း Jan နဲ႔အတူ ေစ်း၀ယ္ၿပီးျပန္အလာ လမ္းေဘး၀ဲယာမွာ "Car Wash" ဆိုတဲ့ Signboard ေလးေတြနဲ႔ ၁၄၊ ၁၅နွစ္ အရြယ္ ကေလးေတြကို ေတြ႕လိုက္တယ္။ အင္း .. ကၽြန္မ ကားလဲ ေတာ္ေတာ္ညစ္ပတ္ေနတယ္ ဆုိေတာ့ ကေလးေတြကို ကူညီရာေရာက္ပါတယ္ေလဆိုၿပီး ကၽြန္မ ကားေရေဆးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္တယ္။ အုပ္စုလိုက္ ကားေတြ ရပ္နားဖို႔ ေနရာ ညႊန္ျပတဲ့သူ ညႊန္၊ ေရေဆး တဲ့သူက ေဆး၊ Dry-cleaning တုိက္သူတဲ့သူတုိက္နဲ႔ တက္ညီလက္ညီအလုပ္လုပ္ေနၾကတဲ့ ကေလးေတြဟာ အားလံုးေပါင္းရင္ အေယာက္ ၄၀ ေလာက္ရွိမယ္။ သူတို႔ ဒါေတြလုပ္ေနရျခင္းရည္ရြယ္ခ်က္ ဘာမ်ား ပါလိမ့္ .. ဒါလုပ္ျဖစ္ေအာင္ လံႈ႕ေဆာ္ေပးေနတဲ့အရာ ဘာမ်ားလဲ ကၽြန္မ သိခ်င္လာတယ္။

အားလံုးၿပီးသြားေတာ့ ေဒၚလာ(၂၀)ေပးရင္း မေနႏုိင္လို႔ ေမးလိုက္မိတယ္။ ကေလးတစ္ေယာက္က "ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းက C.T.Schmitz ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ သိပ္မၾကာခင္ကပဲ ကင္ဆာနဲ႔ ဆံုးသြားပါတယ္။ သူဟာ အင္မတန္ခင္ဖို႔ေကာင္းၿပီး သူမ်ားကို ကူညီတတ္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ပါ။ အခု သူ႕သူငယ္ခ်င္း Kevin ရဲ႕ စိတ္ကူးအတုိင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေက်ာင္း၀င္းထဲမွာ သူ႕ကို အမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳတဲ့ အေနနဲ႔ သစ္ပင္တစ္ပင္စိုက္ပ်ိဳးၾကမယ္ ဆိုၿပီး အတန္းသူအတန္းသားေတြ ေပါင္းၿပီး ဒီအစီအစဥ္ေလးကို စျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ အခု ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္အားနဲ႔ လက္ခံရရွိတဲ့ Funding က ပိုခဲ့ေသးရင္ သူ႕နာမည္နဲ႔ အမွတ္တရ ေၾကးျပားဆုိင္းဘုတ္ေလး တစ္ခုလဲ အဲ့ဒီသစ္ပင္ေလးနဲ႔အတူ ထားမယ္လို႔ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္ ... တဲ့ ။

သူက ကၽြန္မကို ရွင္းျပၿပီးေတာ့ ေငြလက္ခံျဖတ္ပိုင္းနဲ႔အတူ home-made cookie ေလး တစ္ထုပ္ေပးပါတယ္။ မုန္႔ထုပ္ေပၚမွာ စာတန္းေလး တစ္ခု။ ကၽြန္မက Jan ကို ဖတ္ခုိင္းေတာ့ ..

" C.T အတြက္ အမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳသစ္ပင္စိုက္ပဲြမွာ ကူညီအားျဖည့္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ" တဲ့ ...

ကဲ .. အဲ့ဒါပဲေလ .. .. ခုေခတ္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ကေလးေတြ ဘာေတြမွန္းကို မသိပါဘူး .. ဆိုတဲ့ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြ အတြက္ ...........
( Yeah ... I don't know what is with teenagers today !)

No comments:

Post a Comment